xa0 xa0 xa0 xa0 من خیلی دوستش داشتم خیلی صادقانه بود عاشقی کردنش، حسادتش معلم قرآن بود!! xa0 خوشم اومد همین دیگه نقد کردنم بلد نیستم... xa0 xa0...