
سلام
یکی از کتاب هایی که چندوقت پیش تعریفش رو از یکی از هم کلاسی هام شنیدم
و یک روز و نیم طول کشید خوندمش کتاب "خاطرات سفیر" بود که خیلی هم
قلم روان و ساده ای داشت اگه دنبال یه کتابی می گردید که به یه دختر نوجوون
و یا یه خانم در ابتدای جوانی هدیه بدید کتاب جالبیه
(البته نه اینکه برای اقایون یا خانم های سنین دیگه خوب نباشه ولی برای قشری که گفتم بهتره)
این خانم در روند کتاب به عنوان یه زن ایرانی شیعه، هم از مذهبش و هم از ملیتش
دفاع میکنه حجاب و روابط با نامحرم خیلی براش مهمه و الگوی خوبی از یک بانوی
تحصیل کرده و متعهده
پ.ن1: همینطور که هم خوابگاهی هاش که از کشورهای مختلف بودند ازش سوال می کردند
من خودم میذاشتم جای خانم شادمهری ببینم میتونم رفع شبهه کنم که متاسفانه
اغلب ناموفق بودم جواب زیاد داشتم اما همش از آیات قرآن و برگرفته از حدیث و روایت؛
اما جوابی که بشه یه غیرمسلمون حتی کافر رو قانع کنه ؟؟؟؟
پ.ن2: همیشه دوست داشتم تاریخ جهان رو به صورت دقیق مطالعه کنم؛
این کتاب هم انگیزه ش رو در من به وجود آورد هم این علاقه رو بیشتر کرد!
پ.ن3: رهبر انقلاب چندی پیش در جریان یکی از دیدارها گفتند:
کتاب خاطرات سفیر را توصیه کنید که خانمهایتان بخوانند.
کج دار و مریز...
ما را در سایت کج دار و مریز دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 52