سلام
اینجایی که هستم تو خونه سازمانی برا همسایه ها کلاس تجوید گذاشتم
کلا 5 تا هستن اما دلیل نمی شد کاری رو که خیلی دوست دارم انجام ندم!
اینم تخته مون که البته چون رو صندلی که کوتاهه گذاشتم نوشتن تو قسمتای پایینش
برام سخت بود وگرنه خطم خوبه![]()

عکس خونه همسایه مون.
کج دار و مریز...
ما را در سایت کج دار و مریز دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 117