سلام
این جملاتی که بالای سینک زدم سه ساله که ظرف شستن رو برام با شکر همراه کرده.
روایت داریم که:
نِعمَةٌ لاتُشكَرُ كَسَيئَةٍ لاتُغفَرُ.
نعمتي كه شكر آن ادا نشود، همانند گناهي است كه آمرزيده نگردد.
(بحار، ج ٧١، ص ٥٣)
آیا به خاطر این که دقایقی رو در طول روز صرف ظرف شستن می کنیم شاکر هستیم؟؟

راستی قالب جدیدم خوبه؟![]()
کج دار و مریز...
ما را در سایت کج دار و مریز دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 50