إنَّ اللهَ يُحبُّ كُلَّ عَبدٍ شَكور

خرید بک لینک

سلام

این جملاتی که بالای سینک زدم سه ساله که ظرف شستن رو برام با شکر همراه کرده.

روایت داریم که:

نِعمَةٌ لاتُشكَرُ كَسَيئَةٍ لاتُغفَرُ.

نعمتي كه شكر آن ادا نشود، همانند گناهي است كه آمرزيده نگردد.
(بحار، ج ٧١، ص ٥٣)

آیا به خاطر این که دقایقی رو در طول روز صرف ظرف شستن می کنیم شاکر هستیم؟؟

راستی قالب جدیدم خوبه؟

کج دار و مریز...

ما را در سایت کج دار و مریز دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 50 تاريخ: پنجشنبه 14 آذر 1398 ساعت: 17:48

صفحه بندی