فاطمیه تسلیت

خرید بک لینک

«حضرت فاطمه(علیها السلام) پس از وفات پیامبر، هفتاد و پنج روز بیشتر زنده نبود

و در این مدت، خندان و خوشحال دیده نشد. هر هفته، روزهای شنبه، دوشنبه و پنجشنبه

به زیارت قبر شهیدان اُحد می آمد. سپس قبر عمویش حمزه را زیارت می کرد

و در آنجا نماز می خواند و اشک می ریخت. و برایش رحمت می طلبید و از خدا برای او

آمرزش می خواست.»

-امام صادق علیه السلام / وسائل الشیعه، ج 10، ص 279 ، کافی، ج6، ص561

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

سلام
اولین بار دوازده سالم بود که اینجا رو پیدا کردم...

مزار اولین شهیدی هست که همیشه مهمونش می شدم

شما هم از این رفقای چندین ساله دارین؟؟

یه صلوات مهمونشون کنیم. *اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم*

کج دار و مریز...

ما را در سایت کج دار و مریز دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 55 تاريخ: شنبه 5 بهمن 1398 ساعت: 6:31

صفحه بندی