بعد از مدتها سلام
خیلی وقته میخوام اینجا مطلب بذارم ولی هر دفعه به یه علتی نمیشه.
خوبین؟ چه خبر؟
تو ماه رجب میخواستم طبق روال گذشته بگم هرکی میخواد براش تو حرم زیارت رجبیه بخونیم
همینجا کامنت بذاره اما امسال نشد چون تو کل ماه رجب فقط یه بار قسمت شد برم حرم
لابد میگید چقدر کم
خب دلیلش اینه که دیگه همسایه امام رضا نیستم.
هشت ماهی هست که دیگه مشهد زندگی نمیکنم و از این فیض محروم شدم.
این مدت که پست نمیذاشتم هر از چندگاهی میومدم اینجا میدیدم 4-5 تا بازدید دارم
ممنون از هر 4-5 تا تون که بهم سر میزدید و پیگیری می کردید و فراموشم نکردید.
سعی میکنم از این به بعد بیشتر بیام.
کج دار و مریز...
ما را در سایت کج دار و مریز دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 85