میخواستم کلا حذف کنم وب رو
ولی برای اینکه کسی آدرس زد ام دی دو رو برای خودش برنداره مجبورم همینطور نگهش دارم
ببخشید
و اینکه زمین گرده
اگه کسی رو به خاطر اشتباهی که کرده سرزنش کنیم خودمون حتما یه روز گرفتارش میشیم
قاضی خداست....
کج دار و مریز...
ما را در سایت کج دار و مریز دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 37