من نمیدونم این شبکه های اجتماعی چی داره که
دوستان دیگه نمیان اینجا... واقعا نمیدونم
کم کم دارم فکر میکنم شاید اون چندماه تعطیلی
بلاگفا هم واسه همین بود که ما وقتی چند ماه
نیومدیم کم کم اینجا رو فراموش کنیم و
راحت این فضا رو کنار بذاریم و بریم
سراغ شبکه ها...
تا وقتی خودم نداشتم فکر می کردم نه حتما یه
خبرایی هست که اینجا نبود
ولی الان که خودم دارم می بینم اصلا به پای
وبلاگ عزیز نمی رسه
چیه آخه؟
یه مطلبی که کلی براش زحمت میکشی میذاری
۵۰۰نفر بعدش حرف میزنن مطلبت کلا ناپدید میشه
حالا اگر یه نفرهم پیدا بشه برات شکلک دست زدن
بذاره باید ازش تشکر کنی.
ما توفضای وبلاگ برای نوشته های هم ارزش قائلیم
تک تک پست های هم رو میخونیم
جواب مناسب میدیم نه مثه اونجا...
اصلا متعجبم از رفقایی که هی به من میگفتن
بیا تواین فضاها
تو چرا به روز نیستی؟ آدم باید همگام با تکنولوژی باشه
چقد خشکی و الخ...
اتفاقا من بعد از عضوشدن تو این شبکه ها خیلی
بیشتر به وبلاگم علاقه مند شدم
با این که هیچ بازدیدی ندارم ولی خیلی دوستش دارم
همین دیگه
باید اینا رو می گفتم.
کج دار و مریز...
ما را در سایت کج دار و مریز دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 56