
با جمله ای که اول فیلم شنیدم همه تصوراتم به هم ریخت
درباره "ویلایی ها"
" این فیلم روایتی است از نیمه پنهان ماه "
از اول تا آخر خودم رو جای تک تک خانومای فیلم گذاشتم؛
با استرس شون مضطرب شدم با شوق شون ذوق کردم با گریه هاشون....
خیلی واقعی بود.
فضای فیزیکی فیلم هم که برام شده بود سوز بالای سوز
"اندیمشک"....
خیلی خیلی عالی بود پیشنهاد میکنم حتما ببینیدش واقعا ارزشش رو داره.
ما را در سایت کج دار و مریز دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 106