پاتولوژی خواستگاری

خرید بک لینک

چرا مردم وقتی تو خواستگاری یه دختری رو

نمی پسندن میرن پشت سرشون رو هم نگاه

نمیکنن؟
هیچی نمیگن

اون دختر رو تو یه حال بدی قرار میدن نه میدونه

پسندیدنش نه میدونه نپسندیدنش

همینجور منتظر تا یک هفته ده روز

شاید بیشتر

واقعا این انصافه؟

آدم برا هر خواستگاری تا یه مدت بعدش ذهنش

درگیر باشه؟

خانواده پسر که مشکلی ندارن

پسرشون میره خونه میگه من از دختره خوشم

نیومد هیچی...

اونا هم همون شب زنگ میزنن یه جای دیگه و تموم

بی هیچ فکر وخیالی، راحت

باز بعضیا که می بینی ۲جلسه ۲ساعتی هم با دختر

مردم حرف میزنن و کاملاهم دیدگاه های مشترک

دارن ولی دیگه زنگ نمی زنن.........

واااای از دست اینا


حالا
ممکنه خانواده پسر بگن ما درسته که ۲جلسه،

۳جلسه رفتیم ولی خب فک کردیم دیدیم طرف

مناسب ما نیست(ازهرلحاظی)

خب بریم زنگ بزنیم چی بگیم؟

بگیم دخترتون رو نپسندیدیم؟

بد نیست؟
خب همین که ما زنگ نمیزنیم معلومه که نخواستیم دیگه

حالا این وسط اون دختر انقد انتظار میکشه مهم نیست....

این که همش ناراحته و باخودش میگه

خدایا مگه من چه مشکلی داشتم که اینا منو نخواستن

تو ظاهرم ایراد داشتم؟

تو حرف زدنم؟

خانواده م مشکل دار بودن؟

چی بود قصه....

دخترا هم که بالاخره احساسی و حساس اند

چند بار که این مسئله تکرار بشه دیگه خیلی

براشون سخت میگذره

تازه رو ذهن خانواده ها هم تأثیر منفی میذاره...

حالا فکر کنید این روند خواستگاری بخواد

۴،۵سال هم طول بکشه....

توصیه من به خانواده پسر...

اگه یه ذره به فکر احساس دختر مردم هستید

انتهای جلسه خواستگاری بگید

ما مشورت هامون رو انجام میدیم ان شاءالله اگه

بازم خواستیم مزاحم تون بشیم تا فرداشب بهتون

خبر میدیم

بعد اگه تا فردا شب خبر ندید یعنی نمیخواین

اینجوری ذهن دختر کمتر درگیر میشه

از طرفی اگه روزبعدش یکی دیگه زنگ زد راه میدن.

این بهترین راه حلی هست که به ذهن من رسیده

شما هم اگه چیزی میدونید که نه سیخ بسوزه نه

کباب بگید ممنون میشم....

چندکلامی هم بادوستای عزیز و ماه خودم:

خواهشا یه کم اعتماد به نفس داشته باشید...

نگاه تون رو به زنگ نزدن خواستگار تغییر بدید

فک نکنید شما پسندیده نشدید

نه

نگاهتون این باشه که اون آدم خودش وشما رو

مناسب زندگی باهم ندیده

واین نشونه وجود یک نقص در شما نیست

شاید اون آدم خودش رو در سطح شما ندیده...

البته اگه ایرادی تو رفتارتون دارید اصلاح کنید،

ولی

الکی گریه زاری نکنید و بگید می بینی تو رو

خدا هیچ کی منو نمی پسنده و الخ.

قوی و محکم باشید.

کج دار و مریز...

ما را در سایت کج دار و مریز دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 61 تاريخ: پنجشنبه 22 مهر 1395 ساعت: 15:10

صفحه بندی